Ga naar de inhoud
  • Werken met mij
    • Innovatie & Strategiedag
    • Programma Unlimited Freedom
    • Groepsprogramma opMERKelijk Winstgevend
  • Over mij
  • Testimonials
  • Blogs
  • Contact
  • Gratis
    • Ebook
    • Brochure Programma Unlimited Freedom
    • Strategiegesprek
  • Linkjes
Menu
  • Werken met mij
    • Innovatie & Strategiedag
    • Programma Unlimited Freedom
    • Groepsprogramma opMERKelijk Winstgevend
  • Over mij
  • Testimonials
  • Blogs
  • Contact
  • Gratis
    • Ebook
    • Brochure Programma Unlimited Freedom
    • Strategiegesprek
  • Linkjes
Matchcall

Linkjes

Diensten

👩‍🏫Masterclass meer bereik(en) op LinkedIn
♟️1:1 Innovatie & strategiedag
💯Premium 1:1 Programma Unlimited Freedom
🧑‍🤝‍🧑Groepsprogramma opMERKelijk Winstgevend

Gratis

📖Brochure Programma Unlimited Freedom
💻Plan hier direct jouw Strategiegesprek in
📈5 opMERKelijk Winstgevende tips inclusief mijn meest succesvolle BONUS tip
❤️️Mijn favorieten lijst

Blogs

📝Mijn nieuwste Blogs
🏂Blogs over een gezonde levensstijl
📊Blogs over investeren

Socials

🎥Youtube kanaal
🎤Gerdi Hulsink Podcast
📌opMERKelijke Pins
🔗Linken op LinkendIn
Strategisch in beeld

Volg mij op instagram!

Ok, dan maar een washandje in mijn broek. Niks houdt mij vandaag tegen. Ik wil het maximale eruit halen. Volop genieten van deze dag.

Ik sta in de badkamer van onze hotelkamer. Gisteren onwijs hard gevallen op mijn mijn stuitje. Ik kan niet normaal zitten en heb enorme pijn. Jelle ziet me moeilijk lopen en vraagt hoeveel pijn ik heb. Ohhh zeg ik, op de schaal van 1-10 een 9. Ik loop door, want ik weet wat hij denkt. Maar ja... denk toch niet dat ik me hier laat tegenhouden?

🏂 Mijn passie voor wintersport/snowboarden is groots. En als ik dan op wintersport ben, dan ben ik de dampende merrie die in de eerste skilift omhoog wil en aan het einde van de dag de laatst mogelijk skilift pakt. 🏔

Dus protectie bumperbroek aan, washand erin en huppakee de piste op. Het maximale eruit halen, echt datgene doen waar ik zoveel energie van krijg. 🔥

En dat is ook hoe ik leef en onderneem. Eruit halen wat erin zit en datgene doen waar ik energie van krijg. Volop genieten van mijn leven. ❤️
==========

Kijk, zo'n washandje is een tijdelijk lapmiddel, waardoor ik de rest van de week volop heb kunnen 'werken' en genieten in de sneeuw.

Wanneer jij dergelijke lapmiddelen in je bedrijf moet inzetten.... Omdat jouw 'pijn' je weerhoudt om volop te kunnen doen waar je energie van krijgt en van geniet, dan wordt het een ander verhaal.

❓ Gebruik jij lapmiddelen of kom je in actie om het structureel en bij de bron aan te pakken in je bedrijf? 🤔

Lap het niet aan je laars. Jouw tijd en energie zijn kostbaar, dus besteedt jouw tijd en energie dan ook aan die zaken die er voor jou toe doen.

Geniet van je dag,

🙋‍♀️
2
Ok, dan maar een washandje in mijn broek. Niks houdt mij vandaag tegen. Ik wil het maximale eruit...
😠 Boos kwam ze mijn inbox binnenstormen

Ik ben het niet eens met je post zei ze. Ik geloof in de kracht van visualiseren. Zo leef ik mijn leven en daar help ik mijn klanten ook bij.
Ze spuit nog even door. Ik ben getriggerd en start het gesprek en stel haar een aantal vragen, waar ze veelal aan de oppervlak blijft.

Wanneer ik haar vraag welke doelen zij visualiseert en wat zij dit jaar wil behalen, vertelt ze dat ze komend jaar verder wil groeien en haar nieuwe aanbod wil gaan opzetten.

Uiteindelijk vraag ik aan haar, wat ze nodig heeft en hoe ze haar doel gaat bereiken. Het duurt even voor ze reageert. Uiteindelijk geeft ze toe dat ze dat eigenlijk niet weet.

===========
📩 Wat een post teweeg kan brengen dat is duidelijk.
===========

Groei is inherent aan verandering. Wil je veranderen, dan zal je in beweging moeten komen.

Van nature wil de mens eigenlijk niet verandering en veroorzaakt verandering vaak weerstand en ‘groeipijn’. 🤕

Ben jij nu klaar voor een nieuwe groeistap, nieuwe kansen en mogelijkheden creëren om weer doorgroeien als ondernemer en met je bedrijf?

Dan zal je wel in actie moeten komen, want vanuit beweging komt de groei. 🔥

>> Vernieuw, ontwikkel en groei door de weerstand en groeipijn heen.

Een actieve dag en doorrrr,

🙋‍♀️
35
😠 Boos kwam ze mijn inbox binnenstormen Ik ben het niet eens met je post zei ze. Ik geloof in de...
Met alleen visualiseren ga je er echt niet komen.

Succes komt je niet aanwaaien. Succesvol zijn, vereist actie. Het hebben van goede ideeën en plannen is belangrijk, juist het uitvoeren van die nieuwe ideeën en strategische plannen is cruciaal om succes te behalen. Zonder actie blijven goede ideeën slechts ideeën en komen ze nooit tot hun volledige potentieel. En daarmee laat je waarde liggen. Waarde voor jou, als waarde voor je klanten.

Een succesvolle ondernemer heeft een grote marktwaarde, omdat hij/zij;
→ vernieuwt en aanpast
→ experimenteert en leert
→ groots visualiseert én reflecteert op actie
→ groeit, ontwikkelt en geniet

Het komt hen ook niet aanwaaien, zij weten de juiste acties te doen op het juiste moment om hun doelen te behalen.

Welke actie ga jij inzetten om jouw marktwaarde te vergroten en succesvol te groeien?

Geniet vandaag,

🙋‍♀️
34
Met alleen visualiseren ga je er echt niet komen. Succes komt je niet aanwaaien. Succesvol zijn,...
Waarom doe je dit eigenlijk?

Want het kost toch heel veel tijd en voorbereiding?

❓En wat levert het jullie dan op?
❓Hoe hebben jullie al die ondernemers bij elkaar gekregen?
❓Wat leuk dat jullie juist andere ondernemers het podium bieden. Kan ik ook een keer meedoen als ondernemer?
❓En die templates en alle content die jullie aanleveren, hoe hebben jullie dat gedaan?
….

En dit zijn slechts een aantal vragen die @anjareijmerscoaching en ik kregen na ons laatste Online Event & Summit.

Voor ons als organisatoren en alle sprekers levert een Online Event & Summit veel op, maar voor de deelnemers ook. Als deelnemer leer je van elke spreker weer iets nieuws, waardoor je ideeën krijgt en zaken in jouw business of leven kunnen verbeteren. Je krijgt nieuwe inzichten en vernieuwde energie hoe andere ondernemers zaken aanpakken: van verbeteringen in hun business tot nieuwe producten of diensten aanbieden.

Anja en ik zijn al weer maanden bezig met de voorbereidingen van on volgende Online Event & Summit start 11 april. Wederom hebben meer dan 20+ inspirerende Business Experts op het podium staan. Prachtige parels die allen veel waarde en inspiratie met jullie gaan delen. Vanaf 28 maart kan je je al inschrijven en meeliften vanaf het eerste moment. Dit is niet te missen.

Er zijn vele andere organisatoren van online Summits waaronder deze topper @zahravalke. 
Zahra organiseerde vorig jaar haar Play Big Event waar ik een van de sprekers was🔥. Hoe gaaf was dat om op het podium te staan.

Begin dit jaar ging ik met Zahra in gesprek en deelden we wat het organiseren van een Online Summit ons kostte qua tijd/kosten/energie als ook wat het je oplevert.🔥

Zie ons interview op mijn YouTube kanaal - link in bio.
34
Waarom doe je dit eigenlijk? Want het kost toch heel veel tijd en voorbereiding? ❓En wat levert...
Waarom is dit voor velen toch zo verdraaid lastig?

Om te veranderen, keuzes te maken en te gaan leven en ondernemen op eigen voorwaarden?

Om te doen waar ze knettergoed in zijn en energie van krijgen.

Want één ding is zeker, datgene wat jij écht goed kan en voor jou zo 'gewoon' is, dat is voor de ander van grote waarde en daar maak jij het verschil. Dat is jouw waarde en waarmee jij impact maakt.

=================
Doe jij nu datgene waar je knettergoed in bent?

Ze keek me aan en moest nadenken over mijn vraag. Ze gaf toe dat dat eigenlijk niet het geval is. Ze realiseert goede resultaten en maakt winst, toch moest ze bekennen dat haar huidige aanbod niet echt meer bij haar past en dat ze nu niet die dingen in haar bedrijf doet waar ze blij van wordt. Veel (administratieve/technische) randzaken die haar weerhielden om als leider, de visionair te ondernemen. Ze voelde dat ze werd geleefd ipv te leven.
=================

Wanneer jij voelt dat je niet op de juiste plek zit, of niet de juiste plek in de markt inneemt:
🤷‍♀️ omdat je zelf als ondernemer ontwikkelt en groeit
🤷‍♀️ omdat de markt ontwikkelt
🤷‍♀️ omdat je klant andere behoefte en verlangens heeft
🤷‍♀️ omdat je voelt dat er meer in zit, je meer impact wilt maken en je wilt doorgroeien
🤷‍♀️ omdat je een nieuwe stap wilt maken in je bedrijf, dan wel een andere doelgroep, een vernieuwd aanbod of business- en/of verdienmodel
🤷‍♀️ omdat jij de leider wil zijn van jouw leven en grootse ambities en dromen hebt, maar niet meer tijd
🤷‍♀️ ….

>> Kom in actie, vernieuw, ontwikkel om weer te kunnen groeien.

🏆 Herpak jouw plek en zet jezelf op je vernieuwde positie neer in de markt.

🔥 Die plek waar jij DOET waar ik knettergoed in bent, energie krijgt en impact maakt. Waar jij jouw toegevoegde waarde geeft en daarvoor gewaardeerd wordt.

🆓 Waar jij leeft en onderneemt op jouw voorwaarden en waar jij je thuis voelt, veilig voelt en vol liefde en gezondheid ongelimiteerd vrij leef.

Het lijkt zo eenvoudig, maar waarom is het voor velen toch zo verdraaid lastig om in actie te komen en je plek in te nemen, waar jij blij bent, van waarde bent en de meeste impact maakt?

En jij? 🤔

Zit jij op je plek?
30
Waarom is dit voor velen toch zo verdraaid lastig? Om te veranderen, keuzes te maken en te gaan ...
Meer bereiken, ontwikkelen en groeien,

in iedere fase en op vele vlakken in het ondernemerschap.

Jij doet dat op jouw eigen wijze, jouw snelheid en streeft je eigen hogere doel na.

Waar zou jij nu willen winnen?

Meer topklanten?
Meer impact maken?
Meer omzet?
Meer vrijheid?
Anders, nl....
21
Meer bereiken, ontwikkelen en groeien, in iedere fase en op vele vlakken in het ondernemerschap....
Ik weet het even niet meer...

Ben je Koos Inspiratieloos? 😱 

Kijk dan hier voor inspiratie: 
👉 Quora
👉 Reddit
Kostenloos en succes verzekerd

Heb je wel een inspirerende topic,  geen inspirerende titel? 🤔 

Kijk hier voor inspiratie:
👉 ChatGPT
Kostenloos en succes verzekerd

Wat doe jij als je geen inspiratie hebt?
Aanvullende tips? 👇 

Inspirerende dag vandaag,

🙋‍♀️
32
Ik weet het even niet meer... Ben je Koos Inspiratieloos? 😱 Kijk dan hier voor inspiratie: 👉 ...
Mensen hebben de neiging om dingen die ze bezitten MEER te waarderen DAN items die niet van hen zijn.
 

>> Het Endowment Effect

Stel: Je wil meer downloads van je gratis weggever.

Schrijf dan in plaats van:
❌ Download mijn EBook hier
✅ Grijp jouw EBook hier

Er zijn vele manieren om Endowment Effect te overwinnen, bv:

> Gratis proefperiode/gift om vertrouwd te raken jou en jouw aanbod
> Schaarste creëren of tijdsgebonden aanbiedingen
> Producten bundelen om waarde te verhogen 
> Klant reviews en/of aanbevelingen
> Geld-terug-garantie aanbieden 

Zelf hanteer ik graag vernieuwende en waardegedreven strategieën om Endowment Effect te overwinnen:

🔝  Innovatie en waardecreatie: Presentatie van jouw aanbod veranderen om ze waardevoller te maken
🔝 Innovatie: Nieuwe en innovatieve producten aanbieden om die aansluiten op de behoeft van topklanten
🔝 Strategisch versnellen: Jouw marketingmachine optimaal schakelen om te versnellen en te groeien.

Ken jij het Endownment Effect? 
Pas je het oa toe in je communicatie om dit te overwinnen? 🤔 

Ik wens je een waardevolle dag
🙋‍♀️ 

==========================
Ben jij een ambitieuze ondernemer en wil jij je business laten groeien, door niet harder, maar juist strategisch slim te ondernemen? Door innovatie en waardcreatie meer tijdwinst, omzet en impact behalen?

📞 Plan jouw gesprek in en jij hoort welke nieuwe kansen en groeimogelijkheden ik voor jou voorzie. 
(Link in mijn profiel)

💻 Meer opMERKelijk Winstgevende tips?
Grijp jouw opMERKelijk Winstgevende EBook  
(Link in mijn profiel)

#business #innovatie #ondernemerschap #marketing #positioning
7
Mensen hebben de neiging om dingen die ze bezitten MEER te waarderen DAN items die niet van hen z...
Mensen hebben de neiging om dingen die ze bezitten MEER te waarderen DAN items die niet van hen zijn.

>> Het Endowment Effect

Stel: Je wil meer downloads van je gratis weggever.

Schrijf dan in plaats van:
❌ Download mijn EBook hier
✅ Grijp jouw EBook hier

Er zijn vele manieren om Endowment Effect te overwinnen, bv:

> Gratis proefperiode/gift om vertrouwd te raken jou en jouw aanbod
> Schaarste creëren of tijdsgebonden aanbiedingen
> Producten bundelen om waarde te verhogen
> Klant reviews en/of aanbevelingen
> Geld-terug-garantie aanbieden

Zelf hanteer ik graag vernieuwende en waardegedreven strategieën om Endowment Effect te overwinnen:

🔝 Innovatie en waardecreatie: Presentatie van jouw aanbod veranderen om ze waardevoller te maken
🔝 Innovatie: Nieuwe en innovatieve producten aanbieden om die aansluiten op de behoeft van topklanten
🔝 Strategisch versnellen: Jouw marketingmachine optimaal schakelen om te versnellen en te groeien.

Ken jij het Endownment Effect?
Pas je het oa toe in je communicatie om dit te overwinnen? 🤔

Ik wens je een waardevolle dag
🙋‍♀️

========================
Ben jij een ambitieuze ondernemer en wil jij je business laten groeien, door niet harder, maar juist strategisch slim te ondernemen? Door innovatie en waardcreatie meer tijdwinst, omzet en impact behalen?

📞 Plan jouw gesprek in en jij hoort welke nieuwe kansen en groeimogelijkheden ik voor jou voorzie. (Link in bio)

💻 Meer opMERKelijk Winstgevende tips?

Grijp jouw opMERKelijk Winstgevende EBook (Link in bio)
28
Mensen hebben de neiging om dingen die ze bezitten MEER te waarderen DAN items die niet van hen z...
Hoe ik mijn online business liet groeien, terwijl ik meer tijd dan ooit met mijn gezin doorbracht!
 

 
Een tof gesprek met @soraya.koen die mij vroeg hoe ik een vrij en succesvol leven hebt gecreëerd. En waar ik het lef vandaan haalde om na 20 jaar te hebben gewerkt in het internationale commerciële bedrijfsleven, de BOLD MOVE te maken om mijn eigen bedrijf te starten.
 
📹In de video hoor je hoe ik dat heb  gedaan en welk cijfer ik mijn huidige leven geef!
 
Welk cijfer geef jij je huidige leven? 😀

🙋🏻
 
 
Laat ambitieuze ondernemers winstgevend groeien in tijdwinst, energie en impact🔥

DOEN waar je knettergoed in bent, energie van krijgt en impact mee maakt om ongelimiteerd vrij te leven en ondernemen op jouw voorwaarden.

Weten welke kansen en mogelijkheden ik voor jou voorzie om opMERKelijk Winstgevend te groeien? Plan een gesprek met mij in via de link in mijn profiel. Laat jouw dromen uitkomen.
35
Hoe ik mijn online business liet groeien, terwijl ik meer tijd dan ooit met mijn gezin doorbracht...
Zet jij ze beide in? 🤔

Lead Generation & Demand Generation?

 
De meerwaarde van Demand Generation =

1. Vergroot je MERKbekendheid
 
2. OpgeMERKt door meer topklanten
 
3. Verhoogt je omzet

Want,
Hoe meer kennis en waarde jij deelt, hoe meer je zult worden opgeMERKt en des te meer klanten met jouw willen samenwerken.
 
 
Wil jij demand gaan creëren? Ga de juiste vragen stellen aan jouw doelgroep.
 
Vragen zijn de meest krachtige ‘messaging’ instrumenten:

❓Vragen die provoceren
❓Vragen die bewust maken
❓Vragen waardoor ze gaan nadenken

Zet vragen stellen centraal in je communicatie en je creëert demand.
 
Welke vragen stel jij aan jouw klanten?
19
Zet jij ze beide in? 🤔 Lead Generation & Demand Generation? De meerwaarde van Demand Gene...
💡 Merkvitaliteit gaat over de gezondheid en levensvatbaarheid van jouw MERK de markt.

 
💪 Jouw persoonlijke vitaliteit is essentieel voor het succesvol groeien van je bedrijf. Hoe energieker en fitter jij bent, des te meer zal jij winnen, zowel zakelijk als privé.
 
🔥Een ijzersterk en vitaal MERK is onvergelijkbaar, wordt opgeMERKT en trekt topklanten aan. Een sterk MERK betaalt zich terug in de beste waarde voor je topklanten, zij die jou betalen tegen gewaardeerde prijzen.
 
👨‍💻 Ondernemers:

✅Werk aan je je eigen - en aan je MERKvitaliteit door het ontwikkelen van jouw sterke voorwaarden en MERKwaarden.

✅Creeër nieuwe waarde en bied dat aan voor onvergelijkbare klantbelevingen en klantwaarderingen.

✅Evalueer, monitor je waardepropositie, marketingstrategieën, presentatie, communicatie en pas aan.
 

Hoe vitaal ben jij? 
En je MERK?🤔

#ondernemers #ondernemerscoach #ambitieuzeondernemer #onlineondernemer #zelfstandigeondernemers #verdienmodellen #ambitieuzevrouwen #businesscoach #vrouwelijkeondernemers #ondernemendevrouwen #bedrijfsgroei #personalbranding #creatieveondernemers #persoonlijkmerk #positioneren #businessstrategie #winstgevend #waarde #leiderschap #tipsvoorondernemers #strategie #innovatie #alfavrouwen #powervrouwen #merkstrategie #tipsvoorondernemers #gezondheid #vitaliteit 
#kennisondernemer #ondernemersleven
27
💡 Merkvitaliteit gaat over de gezondheid en levensvatbaarheid van jouw MERK de markt. 💪 Jouw p...
Je MERK sterk in de markt zetten betekent niet:

 
❌3 maanden werken en duizenden Euro’s uitgeven aan het maken van je logo en je website
❌meer consumeren dan produceren op social media
❌klakkeloos publiceren op alle sociale mediaplatforms
 
Het bouwen van een opMERKelijk MERK betekent:
✅continue versterken van jouw waardepropositie
✅het leveren van jouw waarde aan jouw topklant
✅Consequent en consequent nieuwe stappen blijven zetten volgens een duidelijke strategie
✅elke dag verschijnen, aanwezig ZIJN voor jouw topklant
 
En in 99,99% van de gevallen zal dit niet van de ene op de andere dag gebeuren. ️
Een MERK opbouwen kost tijd.
 
 
Tijd is kostbaar en komt niet meer terug.
Zorg dus ook dat je jouw tijd gaat besteden aan de juist zaken op het juiste moment om jouw doelen te behalen.🔥
25
Je MERK sterk in de markt zetten betekent niet: ❌3 maanden werken en duizenden Euro’s uitgeven...
Live is live la la la la la….
 
 
Wat dacht je… typo Hulsink.
Nee, ik was Live op LinkedIn.
In gesprek Paula van Strien van StartNuOp.
>> Strategisch samenwerken en positioneren op LinkedIn.
In dit interview hoor jij hoe jij dat als meer dan onderscheidend kan doen en wat samenwerken met andere ondernemers jou kan opleveren.

Want, zeker in deze tijden is een onderscheidende positionering en een winstgevende strategie belangrijker dan ooit te voren.
28
Live is live la la la la la…. Wat dacht je… typo Hulsink. Nee, ik was Live op LinkedIn. In ge...
Al langere tijd zorg ik dat ik niet afhankelijk ben van één inkomstenstroom.

Als ik nu om welke reden dan ook tijdelijk minder inkomen heb, kan ik dit opvangen met mijn andere inkomstenstromen.

Hierdoor ervaar ik meer financiële rust en vrijheid binnen mijn bedrijf en leven.

Ik krijg vaak vragen over inkomstenstromen, verdienmodellen en businessmodellen.

In mijn blog geef ik hierop antwoord.

============
Wil jij ook meer financiële rust en vrijheid in je bedrijf? Plan een gesprek met mij in en bespreek graag hoe jij jouw business- en verdienmodel kan vernieuwen en ook ongelimiteerde vrijheid kan opbouwen.
24
Al langere tijd zorg ik dat ik niet afhankelijk ben van één inkomstenstroom. Als ik nu om welke ...
Laat ik meteen met de deur in huis vallen: ik pleit voor specialisme. 

😡 velen steigeren na het lezen van de koptekst. 

Ok, ok, rustig blijven. Adem in, adem uit. Lees verder 👇 

Ik pleit voor specialisme. Dat wil niet zeggen dat je geen generalist kunt zijn.

Positioneer jezelf als specialist. En die generalist in jou is van waarde, maar doe dat liever achter de schermen. 

Zo maak je voor je topklanten veel duidelijker waarom ze bij jou moeten zijn. 

Kies je voor de rol als generalist aan de voorkant? Dan verMERK je jezelf als alleskunner en uit je dit ook als boodschap. 

Door juist je specialisme naar voren te brengen, laat je veel beter jouw expertise zien. Je toont welke kennis en expertise je in huis hebt en hoe je dit voor je topklanten toepast. Hierdoor creëer je waarde voor je topklanten. 

En jij? Positioneer en presenteer jij jezelf als specialist of generalist?

================
Laat je waarde zien en wordt opgeMERKt door jouw topklanten

#ondernemers #ondernemerscoach #ambitieuzeondernemer #onlineondernemer #zelfstandigeondernemers #verdienmodellen #ambitieuzevrouwen #businesscoach #vrouwelijkeondernemers #ondernemendevrouwen #bedrijfsgroei #personalbranding #creatieveondernemers #persoonlijkmerk #positioneren #businessstrategie #winstgevend #waarde #leiderschap #tipsvoorondernemers #strategie #innovatie #alfavrouwen #powervrouwen #merkstrategie #tipsvoorondernemers
13
Laat ik meteen met de deur in huis vallen: ik pleit voor specialisme. 😡 velen steigeren na het ...
Laat ik meteen met de deur in huis vallen: ik pleit voor specialisme.

😡 velen steigeren na het lezen van de koptekst.

Ok, ok, rustig blijven. Adem in, adem uit. Lees verder 👇

Ik pleit voor specialisme. Dat wil niet zeggen dat je geen generalist kunt zijn.

Positioneer jezelf als specialist. En die generalist in jou is van waarde, maar doe dat liever achter de schermen.

Zo maak je voor je topklanten veel duidelijker waarom ze bij jou moeten zijn.

Kies je voor de rol als generalist aan de voorkant? Dan verMERK je jezelf als alleskunner en uit je dit ook als boodschap.

Door juist je specialisme naar voren te brengen, laat je veel beter jouw expertise zien. Je toont welke kennis en expertise je in huis hebt en hoe je dit voor je topklanten toepast. Hierdoor creëer je waarde voor je topklanten.

En jij? Positioneer en presenteer jij jezelf als specialist of generalist?

================
Laat je waarde zien en wordt opgeMERKt door jouw topklanten
28
Laat ik meteen met de deur in huis vallen: ik pleit voor specialisme. 😡 velen steigeren na het l...
Waar kies jij voor in jouw bedrijf?

1️⃣ Winstoptimalisatie: omzet verhogen, kosten verlagen

>> gericht op efficiëntie en productiviteit

En/of,

2️⃣ Waardecreatie: waarde voor je klant creëren

>> gericht op klantwaardering en kwalitatief hoogwaardig aanbod

Als ondernemer heb je een duidelijk doel voor ogen: winst maken. Winst in impact, omzet, tijd...wat dat voor jou is, hoe dan ook meer bereiken.

Die is afhankelijk van verschillende factoren: waaronder je doelstellingen, de markt en de behoefte van je klant.

Wanneer,

1️⃣ Jij je alleen focust op winstoptimalisatie door je bedrijfsvoering steeds efficiënter en productiever te maken, dan kan dit ten koste gaan van de kwaliteit van je producten/diensten, waardoor je klanten minder tevreden zijn en minder terugkomen. 

2️⃣ Jij je focust op waardecreatie, dan zal de klantwaardering toenemen, worden klanten loyaler en voelen zich verbonden met jouw MERK. Wat op de lange termijn de meerwaarde en toename van de winstgevendheid van je bedrijf zal opleveren. 

👉Kies voor 1️⃣ en 2️⃣ , want beide zijn belangrijk voor het succes van jouw bedrijf. 

Niet harder, juist slim en efficiënt werken aan die zaken die er toe doen. Op basis van jouw doelstellingen, de markt en jouw klanten.
Dat levert jouw klant de meeste waarde en jouw een toekomstbestendig en winstgevende onderneming.

❓ Waar ga jij voor? 1️⃣ , 2️⃣ , (geen), beide, en....👇 

=================
📞Ook meer waarde creëren? Toekomstbestendig winstgevend ondernemen? Ik bespreek graag met je welke nieuwe kansen en mogelijkheden ik voor jou voorzie.
32
Waar kies jij voor in jouw bedrijf? 1️⃣ Winstoptimalisatie: omzet verhogen, kosten verlagen >...
Meer van dat doen,
... dan wel die zaken doen die er toe doen.

DOE het Efficiënt en Effectief

Efficiëntie = maximale uit de uitkomst halen
Effectiviteit = het gewenste resultaat bereiken

Wil jij meer waar(de) voor je klant en je bedrijf behalen?

1. De kanalen die het grootste rendement opleveren:
👉 Deel daar jouw waarde

2. De topklant waar jij de beste resultaten mee behaalt:
👉 Bereik vergelijkbare topklanten door waardecreatie en de onvergelijkbare te ZIJN

3. De meest winstgevende activiteiten:
👉 Doe meer van dat

Het maximale eruit halen voor het gewenste resultaat. Ofwel de juiste dingen doen op het juiste moment voor de juiste klant. Dat levert zoveel meer waar(de) voor je klant en voor je geld.

❓ Hoe efficiënt en effectief ben jij,
en waar ga jij meer van doen?

Ik ga weer aan de slag en meer van 'dat' doen.
Waardevolle dag,
🙋‍♀️

========================
Wil jij meer waar(de) voor je klant en je bedrijf? Meer impact en omzet behalen door te werken aan die zaken die er toe doen?

Premium 1:1 Programma Unlimited Freedom:
Voor ambitieuze ondernemers die willen groeien op een onderscheidende en strategische manier. Door innovatie en waardecreatie meer impact maken met jouw bedrijf en tijd en energie vrijmaken voor de zaken die er het meest toe doen.

Word de visionair en innoveer om jouw bedrijf te laten groeien. Plan een call in en we bespreken welke mogelijkheden ik voor jou voorzie.
27
Meer van dat doen, ... dan wel die zaken doen die er toe doen. DOE het Efficiënt en Effectief E...
Make it…
Better Different🔥

Meer waarde creëren om je als de onvergelijkbare neer te zetten in de markt.

opMERKelijk Winstgevend🔥

#anders #ondernemen #strategie #business #onlineondernemen #winstgevend #positionering #onderscheiden #missie #voorwaarden Make it…
Better Different🔥

Meer waarde creëren om je als de onvergelijkbare neer te zetten in de markt.

opMERKelijk Winstgevend🔥

#anders #ondernemen #strategie #business #onlineondernemen #winstgevend #positionering #onderscheiden #missie #voorwaarden
12
Make it… Better Different🔥 Meer waarde creëren om je als de onvergelijkbare neer te zetten in de...
Ben jij ondernemer 1️⃣ of ondernemer 2️⃣ ?

1️⃣ Veel geld hebben om te kunnen doen wat je wilt om dan gelukkig en tevreden zijn?

Of andersom?

2️⃣ Gelukkig en tevreden zijn en te doen waar je goed in bent en energie van krijgt, waardoor je geld en vrijheid hebt gerealiseerd?

Hoe leef en onderneem jij?
1. HAVE > DO > BE
2. Be > DO > HAVE

Ik ben een absolute 2️⃣ : Ik ben gelukkig en doe die dingen waar ik goed in ben en energie van krijg, waardoor ik de vrijheid heb gecreëerd om te leven en ondernemen op mijn voorwaarden.

Ik benieuwd naar jou:
Ben jij een ondernemer 1️⃣ of een ondernemer 2️⃣ ?
En wat heeft jou dat opgeleverd? 👇

Fijn weekend
🙋‍♀️

=================
📞 Voor ondernemers die ongelimiteerd vrij willen leven en ondernemen, doordat van waarde bent en gaat doen waar jij knettergoed in bent en energie van krijgt, zodat jij die vrijheid hebt gecreëerd en volop kan genieten van jouw leven.
🔔 Wil je niks missen over? Klik dan op het belletje op mijn profiel.
💻 Meld je aan en ontvang meer van mijn opMERKelijk Winstgevende tips & tricks via je mail.
24
Ben jij ondernemer 1️⃣ of ondernemer 2️⃣ ? 1️⃣ Veel geld hebben om te kunnen doen wat je wilt om...
Never waste a good innovation...

Deze digitale revolutie is niet meer te stoppen. De kansen en mogelijkheden die het nu al biedt, zijn groots. En dit is pas het begin...

Vele voorstanders die het nu al omarmen.
En ook tegenstanders, die er (nu) niet aan willen.

Dat was 25 jaar geleden niet anders. Kijk bijvoorbeeld naar de technologische ontwikkelingen in de telefonie.

Als je destijds de gemiddelde Nederlander zou vragen of ze een mobiele telefoon zouden kopen, dan was daar ook veel ontkenning en weerstand. En nu, ben je de uitzondering als je geen mobiele telefoon hebt.

Deze innovatie gaat meer impact hebben, voor iedereen.

Never waste a good innovation, but learn how to surf.
24
Never waste a good innovation... Deze digitale revolutie is niet meer te stoppen. De kansen en m...
Investeer jij?🤔

Investeren in jezelf, in je bedrijf als ook in andere assets? 

Ik ben groot investeerder in deze 3 gebieden. Ik schrijf er wekelijks over en deel mijn kennis, expertise en ervaringen op gebied van investeren op mijn website investeerjij. Want ik ervaar dat je pas echt gaat groeien en winnen als je investeert in jezelf en je bedrijfen om dan ook je geld voor jou te laten werken.

Wil je op de hoogte blijven van mijn nieuwe blogs, mijn investeringen en rendementen? 

Volg dan mijn bedrijfspagina hier op LinkedIn. 

En ja, met mijn jarenlange ervaring in big data, data analytics en artificial intellegence, neem ik je daar volop in mee. Want hier in investeren, levert jou zoveel winst op! 

Meer, tijd, energie en kostenbesparingen. 

Ik ben laaiend enthousiast 🔥🔥🔥

Never waste a good Innovation!
27
Investeer jij?🤔 Investeren in jezelf, in je bedrijf als ook in andere assets? Ik ben groot inv...
Hier zit een luchtje aan

Het eerste de beste shirtje dat ik aantrok... onder de witte strepen. kan gebeuren dacht ik nog, totdat het niet bij een eenmalige waardeloze bijproduct van mijn nieuwe deodorant bleef.

Een nieuwe productontwikkeling van mijn bekende deodorant MERK, waar ik me door had laten verleiden. De belofte was veelbelovend. Ruim 48 uur fris en laat geen strepen achter.

Op zich geen hele onderscheidende boodschap, iets wat nagenoeg alle concurrerende merken beloven. De heerlijke geur, de nieuwe samenstelling, de uitstraling en een eerste introductieprijs trokken mij over te streep om het toch een keer te proberen.

Ervaring: hier zit een heerlijk luchtje, de rest van de belofte is niet waargemaakt.

Resultaat: een slechte klantervaring en klantwaardering.

Conclusie: Je nieuwe aanbod kan je nog zo fraai in de etalage zetten en vermarkten, je hebt je belofte dan wel waar te maken. Want een herhaal aankoop kan deze producent van mij vergeten.

En in dit geval was het slechts een deodorant.

Voor jouw MERK en jouw MERKbelofte heeft een dergelijke klantervaring en klantwaardering veel meer impact. Op de korte én op de lange termijn. Je verliest je geloofwaardigheid en de klant zal niet geneigd zijn nog een keer een product van jou aan te kopen.

Innoveren om te groeien door meerwaarde te creëren

Want, door innovatie kan jij niet alleen je producten en diensten verbeteren, maar ook je marktpositie en marktwaarde versterken. De bedrijven die vroegtijdig investeren in nieuwe technologieën (zoals nu rondom Artificial Intelligence) en productontwikkeling, kunnen sneller schakelen om te versnellen en zich hun onderscheidende positie op de markt sterker neerzetten.

Het is belangrijk om te innoveren en te blijven zoeken naar nieuwe manieren om jouw topklanten de meeste waarde te kunnen bieden en zij hun verwachtingen overtreffen.

Ik zeg altijd: ‘Underpromise, overdeliver’. Juist nu.

Jouw meer dan onderscheidende positie en meer waardecreatie zijn belangrijker dan ooit in de huidige veranderende markt.

Waar creëer jij meerwaarde?
Waar 'overdeliver' jij? 🤔

====================
36
Hier zit een luchtje aan Het eerste de beste shirtje dat ik aantrok... onder de witte strepen. k...
Tijd is kostbaar. Ga er dus spaarzaam mee om.

En hoe handig is het als je bepaalde taken en processen in je bedrijf zou kunnen vereenvoudigen, versnellen of uitbesteden?

Nu heb ik een gratis hulp gevonden, die ik elke dag kan vragen om  mij te helpen, waardoor ik tijd overhoud en ik mijn tijd kan besteden aan die zaken die er echt toe doen.

Ik heb eerder in het commerciële bedrijfsleven al met soortgelijke hulp gewerkt en weet wat de mogelijkheden en hoe groots de  impact kan zijn en hoe ik die hulp om de juiste informatie kan vragen, zodat ik er ook op een zinnige en slimme manier echt wat aan heb.

Dit herken je vast. Eerst moet je er in investeren om er van te leren. Om daar je huidige processen weer op aan te passen om een steeds optimaler en beter resultaat te krijgen.

Zo werkt dat ook met mijn nieuwe gratis hulpmiddel ChatGPT.

Inmiddels al zoveel geëxperimenteerd en van geleerd dat ik er vele zinnige en slimme output van krijg, waardoor ik nu al veel tijd bespaar. 

Door goede vragen (propmpts) te stellen aan mijn hulp. 

Immers, garbage in, garbage out. De grootste winst is nu te behalen door te weten hoe jij de juiste vragen kan stellen. Ofwel de juiste prompts kan opstellen.

Volgende week kom ik met een lijst van opMERKelijk Winstgevende prompts die ik gratis met jou ga delen. Waardoor jij gegarandeerd tijd mee gaat besparen. 

Tot volgende week!

🙋‍♀️ 

========================
Robots zijn robots. Mensen doen zaken met mensen, dus jouw waarde is onvervangbaar en belangrijker dan ooit te voren. 

Zet jouw waarde sterk in de markt, versterk jouw opMERKelijk positie en winstgevend strategie met artificial intelligence, zodat jij jouw kostbare tijd en energie kunnen besteden aan die zaken waar van waarde bent, energie van krijgt en impact mee maakt.

♟Gerdi, High-Value Positionering & Business Strateeg voor ambitieuze leiders, dé visionairs die  strategisch willen vernieuwen en ontwikkelen, zodat zij meer waarde creëren om winstgevend te groeien met winst in tijd, impact en omzet.

💻 Meld je aan en ontvang meer van mijn opMERKelijk Winstgevende tips & tricks via je mail.
22
Tijd is kostbaar. Ga er dus spaarzaam mee om. En hoe handig is het als je bepaalde taken en proc...
Vol trots vertelt ze, dat ze een online cursus heeft gemaakt waar in ze haar klanten op een hele specifieke manier mee kan helpen.

En bied je het al aan?
>>Euh, nee zegt ze. Dat ga ik straks doen.

Weet jouw doelgroep al wel dat je dit online programma hebt gemaakt, sterker nog, wat het hen kan opleveren?
>>Nee zegt ze, nog niks over verteld.

Hoe weet jouw klant dan welke nieuwe waarde jij hebt gecreëerd en wat zij daarmee kunnen bereiken?

==============
En dit is geen uitzondering. Vaak zijn we op verschillende manieren nieuwe waarde aan het creëren.

Helaas achter de voordeur. Niet zichtbaar en dus niet van waarde.

Zonde laat geen waarde liggen.

En nee, jouw nieuwe aanbod hoeft niet tot in de detail af te zijn, daar hoef je niet eerst nog uren verder aan te werken. Nu heeft het al waarde. Start before you are ready.

👉 Biedt jouw waarde aan
👉 Vraag feedback aan jouw klanten
👉 Pas je aanbod aan
👉 Bied je meer waarde het aan

Waar laat jij waarde liggen?
(Over de winst nog maar te zwijgen…)
42
Vol trots vertelt ze, dat ze een online cursus heeft gemaakt waar in ze haar klanten op een hele ...
Hoe staat jouw bedrijf er voor? Ruimte voor groei POTENTIE of zit je klem in je tijd, je mogelijkheden om door te kunnen groeien?

Wel de ambitie en potentie om te groeien? Lees dan verder 👇 

De Groeimatrix van Ansoff geeft vier mogelijkheden:
A. Marktpenetratie = bestaand product in bestaande markt
Je ziet nog potentie voor jouw aanbod bij je huidige klanten 

= vergroten van jouw marktaandeel

B. Productontwikkeling = nieuw product in bestaande markt
Je aanbod is aan innovatie toe is en kan worden verbeterd. 

= ontwikkelen van nieuwe mogelijkheden en/of aanvullende diensten voor je bestaande klantenkring

C. Marktontwikkeling = bestaand product in nieuwe markt
De markt waarin je actief bent, blijkt verzadigd. 

= kies een nieuwe doelgroep waar je je huidige aanbod aanbiedt

D. Diversificatie = nieuw product in nieuwe markt

= groei met een nieuw aanbod voor een nieuwe markt.

Verhoudingsgewijs wel de hoogste investering in tijd, energie en geld, met als voordeel meer naamsbekendheid, een toename van verkoop en winst.

❓ Heb jij meer potentieel en de ambitie om te groeien? Welke nieuwe groeistrategie ga jij kiezen? 

LET OP: veranderen vraagt ook om een herpositionering, als ook aanpassing van  je strategie (prijs,  marketing/messaging). 

=====================
♟Gerdi, de High-Value Positionering & Business Strateeg voor ambitieuze ondernemer die strategisch willen vernieuwen en ontwikkelen, zodat zij meer waarde creëren om winstgevend te groeien.

📞 opMERKelijk Winstgevend worden en weten hoe Artificial Intelligence jouw meer potentie en groei gaat opleveren? Ik spreek je graag.
🔔 Niks missen? Klik op het belletje in mijn profiel. 
💻 Meer van mijn opMERKelijk Winstgevende tips & tricks via je mail ontvangen? Meld je dan direct aan. 

Agenda Februari 2023:
>> Maandag 27 februari van 13-14 uur

🤝 Gratis Masterclass: Strategisch vernieuwen en Winstgevend groeien in een sterk veranderende markt. 
Inclusief: Artificial Intelligence en welke potentie en groeimogelijkheden ik voorzie!

🔥 Wil je hierbij aanwezig zijn? Zet het hieronder in de comments en ik stuur je de link voor de meeting toe.
28
Hoe staat jouw bedrijf er voor? Ruimte voor groei POTENTIE of zit je klem in je tijd, je mogelijk...
Van spinningjuf tot echtgenoot

Jarenlang had ik naast mijn baan in het internationale commerciële bedrijfsleven een bijbaan in Vital Centre in Raalte/Heino.

Ik was zowel Body Attack instructor als spinningjuf.

Voor mij voelde de sportschool als tweede huiskamer, heerlijke uitlaatklep, de muziek, de actie en het contact met mensen.

En ja in Heino… daar ontmoette in Jelle.

Haha, mijn vriendinnen zeiden destijds; Jemig jij komt echt overal en over de hele wereld… kom je met iemand uit Heino thuis!

Jelle en ik zijn beide geboren en getogen in Heino, een klein dorpje ten zuiden van Zwolle. We kenden elkaar niet, totdat hij in mijn spinningles kwam meedoen.

Een paar maanden later kregen we een relatie, weer een paar maanden later kwam Jelle bij mij in Zwolle wonen en 6 jaar later werden wij ouders van onze zoon Pim!

Zo zie je maar - sport verbindt!

Vanuit beweging komt de groei, dat is dan ook een van mijn mantra’s.

Zowel om fit en vitaal te blijven, als ook te groeien in mijn persoonlijke ontwikkeling en in mijn bedrijf.

Blijf in beweging, kom in actie.

If you don't use it, you will lose it!

En dat geldt zowel voor je persoonlijke als zakelijke groei.

Ik wens je een opMERKelijke Liefdevolle Valentijnsdag❤️.

🙋‍♀️

=❤️=❤️=❤️=
En lief special Valentijnsdag voor jou,

Soms is het behang te dun
Soms razen de pannen over het dak
Soms betreden we beide onze eigen arena

Beide vol vuur en gedreven
Beide vol energie en zoveel te geven
Beide van het avontuur, de uitdaging in het leven

Samen door het leven al 13 jaar
Samen vol liefde voor elkaar en onze Pim 👨‍👩‍👦
Samen leven met jou is uitdagend, verrijkt en verre van saai

omdat ik van je hou ❤️

LFK 👩‍❤️‍💋‍👨
33
Van spinningjuf tot echtgenoot Jarenlang had ik naast mijn baan in het internationale commerciël...
Online presenteren - welk podium ga jij pakken?

Je online zichtbaarheid vergroten door het podium te pakken. Dat is waar voor vele online ondernemers winst te behalen is.

Het podium (lees de markt) verandert en daar zal je je strategie op aan moeten passen.

Er zijn legio podia die je kan betreden, maar welk podium pak jij? Waar wil je gezien worden, daar waar jouw doelgroep ook aanwezig is? 

Vanmiddag ga ik bijvoorbeeld presenteren op het podium van de Remote Business Club, een netwerkclub voor ondernemers. 

Ik ga het met hen hebben over hoe je zorgt dat je je positie in de markt behoudt en hoe je je strategie aanpast om winstgevend te (blijven) groeien. Winst niet alleen in omzet, ook in impact en in je vrijheid.

Mijn boodschap is oa:

“Juist in deze tijden waar het aantal online ondernemers exponentieel groeit, als ook de technologische ontwikkelingen in de markt is jouw onderscheidende waardecreatie en je strategie van essentieel belang.”

En welk podium pak jij? 

Sta jij op het juiste podium? En ben jij online zichtbaar met de waarde die jij te bieden hebt? En wordt jouw waarde opgeMERKt door jouw topklanten?

Remote Business Club we zien elkaar  leuk! 🙋‍♀️ 

PS. Zou jij met meerdere ondernemers het podium willen pakken tijdens het volgende online Business Event van de Impact Versterkers? Het volgende Online Event vindt plaats van 11 t/m 14 april (de week na Pasen). Je kan je aanmelden om als partner het podium te betreden en elkaar online te versterken. 

🔥 Pak het podium en meld je nu aan >>

#ondernemers #ondernemerscoach #ambitieuzeondernemer #onlineondernemer #zelfstandigeondernemers #verdienmodellen #ambitieuzevrouwen #businesscoach #vrouwelijkeondernemers #ondernemendevrouwen #bedrijfsgroei #personalbranding #creatieveondernemers #persoonlijkmerk #positioneren #businessstrategie #winstgevend #waarde #leiderschap #tipsvoorondernemers #strategie #innovatie #alfavrouwen #powervrouwen #merkstrategie #tipsvoorondernemers
35
Online presenteren - welk podium ga jij pakken? Je online zichtbaarheid vergroten door het podiu...
Garbage in, garbage out

Dat geldt voor vele facetten in je bedrijf. En datzelfde principe geldt ook voor ChatGPT.

Garbage in = garbage out

Vanuit mijn wetenschappelijke achtergrond en mijn ervaring oa in data science/analytics wil ik weten waar de informatie vandaan komt.

Op dat punt kijk ik uit naar de komende ontwikkelingen van bv een GoogleAI Bard en Microsoft AI-Powered Bing, om maar even twee van de twee binnenkort verwachte concurrenten van ChatGPT te noemen.

Nadelen van de huidige versie van ChatGPT:
👉 ChatGPT gebruik de data t/m 2021. Recente data is (nog) niet beschikbaar
👉 ChatGPT heeft een beperkte nauwkeurigheid, niet 100% betrouwbaar
👉 ChatGPT geeft geen referenties, je kan dus niet herleiden waar de data vandaag komt. Iets waar de concurrenten zeggen wel mee op de markt te komen.
👉 ChatGPT is en blijft een robot. De emotionele en het verbindende karakter van jou als ondernemer zal altijd nodig zijn om jouw klanten aan te spreken en aan te trekken. Immers mensen doen zaken met mensen.

Er zitten ook veel voordelen aan 'de huidige versie van ChatGPT. Dat heeft ChatGPT in korte tijd bewezen en heeft daarmee een hele sterke marktpositie ingenomen. Ik kijk uit naar de nieuwe ontwikkelingen en updates/upgrades van de huidige AI tools. 

En de ontwikkelaars en bedrijven achter deze AI tools die in deze tijden snel weten te schakelen om te kunnen versnellen, die zullen sterker in de markt staan en in marktwaarde stijgen. 

Garbage in, garbage out >> 

You have to feed the animal - de juist input (prompts)

Voor jou zit daar nu de grootste tijdswinst die jij met de huidige AI tools kan behalen. 

Productiever en slimmer gaan ondernemen, zodat jij jouw tijd en energie kan besteden aan die zaken die er toe doen, waar je waarde levert en impact maakt.

🙋‍♀️ 

#ondernemers #ondernemerscoach #ambitieuzeondernemer #onlineondernemer #zelfstandigeondernemers #ambitieuzevrouwen #businesscoach #vrouwelijkeondernemers #personalbranding #creatieveondernemers #persoonlijkmerk #positioneren #businessstrategie #leiderschap #tipsvoorondernemers #strategie #innovatie #alfavrouwen #powervrouwen #merkstrategie 
#kennisondernemer
23
Garbage in, garbage out Dat geldt voor vele facetten in je bedrijf. En datzelfde principe geldt ...
Artificial Intelligence (AI), data bronnen, data analyses, data modeling, data mining: Het combineren van verschillende bronnen om daaruit nieuwe en waardevolle informatie te kunnen genereren.

Voor vele doeleinden...
Van prediction, improvement, efficiency van huidige standaarden, processen met als resultaat om uitkomsten te verbeteren, tijdwinst te realiseren, kosten te besparen. De mogelijkheden zijn enorm.

🔥 Jarenlang heb ik in het internationale commerciële bedrijfsleven en voor een start-up in de data analytics gewerkt. Daar heb ik innovatieve producten in de markt neerzet - strategisch gepositioneerd. En dat op basis van vele databronnen (oa research-, health-, economics- and social data).

Door Artificial Intelligence, door data uit de verschillende databronnen te koppelen, te combineren en de analyses te gebruiken om de innovatieve producten in de huidige markt te positioneren om op basis van kwaliteit en waarde de gebruiker het gewenste resultaat te kunnen bieden. En waardoor de aanbieder betaald wordt voor de toegevoegde waarde die het product aan de gebruiker geeft.

🔥 Datzelfde, dat is nu exact waar ik mijn klanten bij helpt. Hoe zij op basis van toegevoegde waarde in de markt gaan staan en daarvoor wordt betaald. En hoe zij dat door strategisch te vernieuwen niet harder, juist slim hard werken aan die zaken die er toe doen.

En dan nu met de nieuwe ontwikkelingen rondom Artificial Intelligence via AI tools zoals ChatGPT, en binnenkort ook Google Bard, Microsoft AI-powered Bing....gaan zij nog slimmer kunnen ondernemen.

🔥 Efficiënter, tijdbesparend, kosten-reducerend en meer winstgevend gaan ondernemen.

Dit is voor mij zo'n inspirerende, uitdagende ontwikkeling, waar ik zoveel potentie en kansen zie. Ik sta volledig 'aan'.

Juist mijn jarenlange ervaring en expertise kan ik nu vol gaan benutten en inzetten in mijn bedrijf. Voor mij zo logisch, zo vanzelfsprekend, zoveel uitdagingen en kansen.

Dus niet eendagsvlieg en ik ben niet iemand die 'denkt' mee te kunnen praten.

Ik zie de potentie, ik snap het en zie de kansen en mogelijkheden.

En jij? Wat gaat AI voor jou en je bedrijf betekenen?
25
Artificial Intelligence (AI), data bronnen, data analyses, data modeling, data mining: Het combin...
Wat voor jou zo logisch is, is dat niet voor de ander. Dus ook niet voor die klant die jij kan helpen met de waarde die jij te bieden hebt.
Voor die topklant die jij met jouw content wil aanspreken en aantrekken.

Je hebt ze mee te nemen op een reis naar hun droomleven. Noem het de klantreis van onbewust naar bewust, van pijn naar verlangen. 

Jij ziet op afstand hoe jij jouw topklant kan helpen hun droom/doel te verwezenlijken. Alleen zij zien het totale plaatje (nog) niet voor zich.

Neem jouw waarde me op reis en vertel gedurende de reis hoe mooi het uitzicht is (ook de lessen die jij hebt geleerd onderweg) en hoe jij bent gekomen waar je nu staat en waar je naar doorreist. Wat er voor nodig is om daar te komen en dat jij de weg inmiddels kent.

Maak je topklant bewust van de waarde die jij te bieden hebt en hoe de bestemming eruit ziet.

🔥 Ik ga op reis en ik neem mee mijn waarde, waarmee ik jou navigeer op weg naar het verwezenlijken van jouw droomleven waar jij ongelimiteerd vrij kan leven en ondernemen en jouw kostbare tijd en energie kan besteden aan die zaken die er toe doen en waarmee jij impact maakt.

Omdat jij gaat staan voor jouw waarde, op jouw positie in de markt waar jij wordt opgeMERKt door jouw topklanten. En jij winstgevende groei gaat realiseren door strategisch te vernieuwen en meer waarde gaat creëren, zodat jij meer impact gaat maken en je omzet waardegedreven zal stijgen. 🚀

🔥opMERKelijk Winstgevend

👉 Jij gaat op reis en neemt jouw waarde mee....

Waar neem jij jouw klant mee naar toe? Beschrijf jouw waarde en de reis van je klant, naar welke droom bestemming leid jij hen?👇

===============
♟Gerdi, High-Value Positionering & Business Strateeg voor ambitieuze leiders, dé visionairs die strategisch willen vernieuwen en ontwikkelen, zodat zij meer waarde creëren om winstgevend te groeien met winst in tijd, impact en omzet.

💻 Meld je aan en ontvang meer van mijn opMERKelijk Winstgevende tips & tricks via je mail.
35
Wat voor jou zo logisch is, is dat niet voor de ander. Dus ook niet voor die klant die jij kan he...
Zo blijven ze plakken

Wanneer je jouw MERK ijzersterk positioneert en jouw waarde op een waardevolle, informatieve en inzichtelijke eigen wijze weet te presenteren, dan word je opgeMERKt door jouw topklanten. Je trekt ze 'aan'. 

Door consequent en consistent  je waarde te blijven delen en te presenteren dan weet je die topklanten aan je te binden. Ze vertrouwen je, ze gaan je volgen en blijven aan je plakken.

Je content meer 'sticky' en waardevol maken?

👉 Pak de aandacht met een haak
👉 Herhaal het probleem in de woorden van de klant 
👉 Praat over de gevolgen van het niet oplossen
👉 Praat over de voordelen van het oplossen 
👉 Stel jouw oplossing voor (je kan de ander helpen met het behalen van hun gewenste resultaat)
👉 Geef voorbeelden van resultaten die je hebt behaald (social proof)
👉 Call-to-Action
👉 Gebruik herkenbaar beeldmateriaal (foto/video/MERKidentiteit)

Hoe opMERKelijker jouw positie en des te meer waarde jij toevoegt  en geeft aan je klant, hoe Winstgevender jij zal worden:
✔de verbinding met je doelgroep neemt toe 
✔hierdoor ga je meer topklanten aantrekken
✔die klanten met wie jij de beste resultaten weet te behalen en meer impact weet te maken
✔je MERKwaarde & marktwaarde stijgen en zo ook je waardegedreven prijzen

= Winst in Impact, Omzet & Vrijheid 🔥 

Jij kan jouw tijd en energie besteden aan die zaken die er voor jou toe doen en waar jij meer impact mee maakt.

En dat allemaal om voor je waarde te gaan staan en je waarde te delen.

Hoe 'sticky' ben jij voor jouw topklanten? 
Of laat je hier waarde en winst liggen? 🤔 #ondernemers #ondernemerscoach #ambitieuzeondernemer #onlineondernemer #zelfstandigeondernemers #verdienmodellen #ambitieuzevrouwen #businesscoach #vrouwelijkeondernemers #ondernemendevrouwen #bedrijfsgroei #personalbranding #creatieveondernemers #persoonlijkmerk #positioneren #businessstrategie #winstgevend #waarde #leiderschap #tipsvoorondernemers #strategie #innovatie #alfavrouwen #powervrouwen #merkstrategie #tipsvoorondernemers #resultaatgericht 
#kennisondernemer 
#groeimindset
#onderscheidendondernemen
#groeistrategie
32
Zo blijven ze plakken Wanneer je jouw MERK ijzersterk positioneert en jouw waarde op een waardev...
Een eyeopener.
Dit gaat vanaf NU veranderen... 🔥

Ik ben echt laaiend enthousiast. Ik zie de kansen en de mogelijkheden die het ons gaat bieden en ben er in mijn bedrijf dan ook al vol mee bezig. Nu nog achter de schermen.

Ja…achter de schermen. Bijzonder hè. 😲

Ik roep: ga staan voor je waarde en laat het zien, immers achter de voordeur weten ze niet wat je te bieden hebt. En wat doe ik zelf 🤔

Dat was een grote eyeopener voor mij en dat gaat vanaf nu veranderen. Via mijn nieuwsbrief, via mijn posts, via mijn video’s, podcasts en YESSSS zeker ook in mijn aanbod.

Het intrigeert en interesseert me. Ik zie de mogelijkheden en groeikansen. Ook tijdens mijn carrière in loondienst heb ik al veel met data en data analytics gewerkt, waaronder input voor prediction modellen, spiegelinformatie en analyses voor verbetering en optimalisatie van processen. Die kennis en expertise die neem ik nu ook mee met de huidige ontwikkelingen in de markt waar ik het hier over hebt…

En ja, ik heb het over Artificial Intelligence (AI). Ja het woord is eruit.

Ik ga AI dan ook echt VOL inzetten om mijn waarde nog sterker in de markt te zetten en strategisch groei te realiseren met AI.

ChatGPT is er daar slechts één van, die nu volop aandacht krijgt.
Uiteraard heb ik die in het vizier en ben ik daarmee bezig, maar neem van mij aan, er is ZOVEEL mogelijk.

En nee, deze post is niet door een chatbot geschreven. Dit zijn mijn woorden en mijn energie. En de kunst is hoe jij artificial intelligence ook kan gaan inzetten in je bedrijf om opMERKelijk Winstgevend te groeien en waardoor jij echt kan gaan DOEN waar jij knettergoed in bent, energie van krijgt en impact mee maakt.

Jouw ijzersterke positionering en jouw waardecreatie is essentieel. Ga er voor staan, werk daaraan.

Wat zou jij willen weten over de mogelijkheden van Artificial Intelligence in jouw (online) bedrijf? Ben je afwachtend of ben je net als ik een innovator en visionair die groots impact wil maken?

Zet het hier in de comments of stuur me een bericht. Ik kom heel graag met je in contact.
45
Een eyeopener. Dit gaat vanaf NU veranderen... 🔥 Ik ben echt laaiend enthousiast. Ik zie de kans...
Als investeerder volg ik ook investeerders zoals Warren Buffett. Hij zei ooit:

“Rule nr 1 is don´t lose money &
Rule nr 2 is don´t forget rule nr 1.”

En als ik dan naar Business Strategie doortrek, dan zeg ik:

“Regel 1 is verlies je einddoel niet uit het oog &
Regel 2 is, vergeet regel 1 niet”

Verlies je einddoel niet uit het oog, want zo houd je focus en laat je je niet afleiden/verleiden door die zaken die er voor jou niet toe doen.

Wat is jouw einddoel en doe jij wat jij doet? En wil jij niet vergeten? Doe je dat ook?

Of verlies jij je einddoel uit het oog 🤔?

=======================
♜Gerdi Hulsink | High-Value Positionering & Business Strateeg | Voor ambitieuze ondernemers die meer waarde willen creëren om winstgevend te groeien op een onderscheidende manier voor meer impact, omzet en vrijheid.

♜opMERKelijke Positie door Strategisch te vernieuwen
🔍Jouw waarde uitvergroten en als onvergelijkbaar worden opgeMERKt door jouw topklanten
📈Winst in Tijd, Impact, Omzet

🔔 Wil je niks missen over? Klik dan op het belletje op mijn profiel.
💻 Meld je aan en ontvang meer van mijn opMERKelijk Winstgevende tips & tricks via je mail.
33
Als investeerder volg ik ook investeerders zoals Warren Buffett. Hij zei ooit: “Rule nr 1 is don...
Wat een tijdverspilling, serieus 

Ik zie online de meest mooiste creaties voorbij komen. Absoluut prachtig.

Maar mijn vraag is…. Hoeveel tijd en energie heb je er in gestoken en draagt het ook bij aan jouw inkomsten genererende activiteiten? 

Immers, we zijn een commercieel bedrijf en JA dan ben je ook in marketing en in sales. Je moet ook omzet te genereren, want anders ben je een vrijwilligersorganisatie. PUNT.

Is jouw ambitie om te groeien en meer omzet te draaien? Te verdienen naar de waarde die je deelt en levert?

🛑 STOP: tijd en energie steken in WAT je maakt (perfectie bestaat niet)

🔥 DOEN: Focus je op die activiteiten die jouw inkomsten genereren en doe MEER van dat.

Daar is zoveel winst te behalen is. Winst in tijd, maar ook in je energie en je omzet. 🔥 

Waar ga jij nu mee stoppen en wat ga je juist MEER doen? 👇 

Doeg
🙋‍♀️ 

===================
♟Gerdi, High-Value Positionering & Business Strateeg voor ambitieuze leiders, dé visionairs die  strategisch willen vernieuwen en ontwikkelen, zodat zij meer waarde creëren om winstgevend te groeien met winst in tijd, impact en omzet.

Zodat zij hun tijd en energie kunnen besteden aan die zaken waar zij knettergoed in zijn, energie van krijgen en impact mee maken, waardoor zij ongelimiteerd vrij gaan leven en ondernemen op eigen voorwaarden. 🔥 

🔔 Wil je niks missen over? Klik dan op het belletje op mijn profiel. 
💻 Meld je aan en ontvang meer van mijn opMERKelijk Winstgevende tips & tricks via je mail. 

📕 Download mij EBOOK en zie waar je nog meer mee kan stoppen om meer winstgevend te worden. Link in bio en direct van mijn website gerdihulsink

#ondernemers #ondernemerscoach #ambitieuzeondernemer #onlineondernemer #zelfstandigeondernemers #verdienmodellen #ambitieuzevrouwen #businesscoach #vrouwelijkeondernemers #ondernemendevrouwen #bedrijfsgroei #personalbranding #creatieveondernemers #persoonlijkmerk #positioneren #businessstrategie #winstgevend #waarde #leiderschap #tipsvoorondernemers #strategie #innovatie #alfavrouwen #powervrouwen #merkstrategie #tipsvoorondernemers #resultaatgericht
#kennisondernemer #ondernemersleven
15
Wat een tijdverspilling, serieus Ik zie online de meest mooiste creaties voorbij komen. Absoluu...
Nieuw Groepsprogramma opMERKelijk Winstgevend met AI. 

Grote kansen pakken! Mis dit niet. Alles gaat veranderen en Artificial Intelligence is nu al niet meer weg te denken en dit is pas het begin.
In mijn groepsprogramma ben jij er als eerste bij! Meld je direct aan! Juist nu wordt jouw waarde en je opMERKelijk positie van onschatbaar belang. 

#artificialintelligence #chatgpt #ondernemerschap #innovatie #ondernemers #ondernemerscoach #ambitieuzeondernemer #onlineondernemer #zelfstandigeondernemers #verdienmodellen #ambitieuzevrouwen #businesscoach #vrouwelijkeondernemers #ondernemendevrouwen #bedrijfsgroei #personalbranding #creatieveondernemers #persoonlijkmerk #positioneren #businessstrategie
22
Nieuw Groepsprogramma opMERKelijk Winstgevend met AI. Grote kansen pakken! Mis dit niet. Alles ...
Ik hing aan haar lip. Geraakt door de rake woorden, haar inzichten en haar energie. En dat aan de hand van de chart die ze van mijn zoon op basis van een aantal ijkpunten van zijn geboorte had gemaakt.

Roos vertelde wat voor bijzondere zoon wij hebben. Over zijn gevoelige kant, zijn extreem goede gehoor, zijn wijze, zijn sage. Ze vertelde over de manier hoe hij dingen voelt en ervaart, hoe hij luistert en communiceert. En dat in relatie tot de dynamiek in ons gezin, de interactie tussen mij en mijn zoon als ook met zijn vader en ons drieën. Ik herkende patronen. Er vielen dingen op z'n plek.

Het was een rollercoaster van 1.5 uur, die voorbij vlogen. Van voelen naar reflecteren en het krijgen van handvatten hoe ik (wij) anders met hem kan communiceren om hem beter te begrijpen en te kunnen helpen om te leren en leven als Pim. Ook gaf ze mij inzicht hoe ik op mijn plek in ons gezinsdynamiek kan staan en soms dingen te laten en op andere momenten wel een stap in de dynamiek te zetten. Dit ten goede van ons gezin, van mijn zoon, mijn man en ikzelf.

Bijzonder waardevol en dankbaar voor dit mooie cadeau van Roos Litjens - Kwart eeuw Human Design ervaring. Zij is als een ware detective, een ware experts die kinderen kan lezen en zoals ze zelf zegt, door kleine aanwijzingen te geven (aan ouders maar ook aan scholen) het voor het individuele kind makkelijker en vrijer kan maken op te groeien in deze wereld.

Hoe bijzonder. En dit alles naar aanleiding van mijn post over de zonnekindjes en de maankindjes. Mocht je die post gemist hebben, duik in mijn profiel of stuur me een bericht, dan stuur ik je de link toe.

Zo zie je maar de kracht van online zichtbaarheid, verbindend netwerken en de energie die je geeft en deelt om anderen te helpen.
Jouw waarde delen om te vermenigvuldigen. Dan is het wel zaak dat je jouw waarde ook toont, zodat je gezien en opgeMERKt wordt.

Mijn missie is om anderen in beweging te brengen, te gaan staan voor hun waarde en dat groots neer te zetten en aan te bieden aan hun topklanten. Meer waarde te creëren, zodat zij winstgevend groeien in impact, omzet en vrijheid.

Een waardevolle dag.

🙋‍♀️
33
Ik hing aan haar lip. Geraakt door de rake woorden, haar inzichten en haar energie. En dat aan de...
Met alleen kennis en expertise kom je er niet in een competitieve markt.

 
Dat wist deze huisarts, leefstijlarts en coach ook.

Chantalle Burgers, bekend als Dr. Chantalle en ik kennen elkaar vanaf het moment dat wij beide ons eigen online bedrijf starten. Inmiddels mijn meer dan collega ondernemer, mijn business buddy én recent ook als klant.
 
Zij kwam bij mij op de lijn en vroeg mij om haar positionering, marketing- en haar business strategie aan te scherpen. In deze video vertelt zij over haar Innovatie & Strategiedag, waar wij de hele dag vol focus aan haar positionering en haar marketing- en bedrijfsstrategie hebben samengewerkt.
 
Wat zij uit deze dag heeft gehaald, waardoor zij in korte enorm hard is gegroeid, dat vertelt zij in deze video op mijn YouTube kanaal @gerdihulsink en link in bio. 

#ondernemers #ondernemerscoach #ambitieuzeondernemer #onlineondernemer #zelfstandigeondernemers #verdienmodellen #ambitieuzevrouwen #businesscoach #vrouwelijkeondernemers #ondernemendevrouwen #bedrijfsgroei #personalbranding #creatieveondernemers #persoonlijkmerk #positioneren #businessstrategie #winstgevend #waarde #leiderschap #tipsvoorondernemers #strategie #innovatie #alfavrouwen #powervrouwen #merkstrategie #tipsvoorondernemers 
#kennisondernemer #ondernemersleven
32
Met alleen kennis en expertise kom je er niet in een competitieve markt. Dat wist deze huisart...
Hem niet gezien, jij wel?

Verschrikt kijk ik rond. Hij liep net nog achter me en nu zie ik hem niet. Ik sta al binnen in de supermarkt en kan er niet zo weer uit. De schuifdeuren zijn al weer dicht.

Opeens zie ik mijn kleine blonde krullenbol nog buiten op straat lopen. Hij ziet mij gelukkig ook en wil naar binnen, alleen de sensor van de schuifdeur merkt hem niet op. Hij wordt niet gezien.

Ik probeer hem in gebarentaal uit te leggen dat hij iets naar achter en weer naar voren moet lopen. Hij snapt niet wat ik bedoel. Niet vreemd, want met alleen wat gebaren van zijn moeder zonder uitleg WAT hij moet exact doen... dat is ook niet te begrijpen.

Het gezien worden... is ook door te trekken naar online zichtbaar zijn en opgeMERKt worden? En dan bedoel ik niet de meute, maar dan echt door jouw topklanten.

Wat doe jij wanneer jij niet wordt opgeMERKt door jouw topklanten met wie jij het liefste samenwerkt, energie van krijgt en de beste resultaten weet te bereiken?

Blijf je kijken naar wat gebaren en signalen van andere ondernemers? Hoe doen zij dat dan? En probeer je hetzelfde te doen, maar verandert er niks? 😞

Wat doe jij dan? Gewoon maar onopgeMERKt blijven zitten? Of vraag jij om hulp?

Want dat deed mijn 6 jarige zoon zonder na te denken. Hij zag een mevrouw langslopen en vroeg haar of zij de deur voor hem kon openmaken.

Hulp vragen. Als kind vinden we dat heel normaal, maar als we eenmaal zelfstandig zijn en zo nodig op eigen benen willen staan, hebben we daar vaak allerlei bewust/bedacht redenen voor om het allemaal maar zelf te willen doen. Of erger nog, het allemaal alleen te moeten doen.

Ik was ook van mening dat ik alles wel alleen aankon en te moeten doen. Door vallen en opstaan heb ik ervaren dat juist hulp vragen van mensen die verder zijn dan ik, die mijn eigen dijk van gelijk lieten overstijgen, waardoor ik weer verder kon kijken en nieuwe perspectieven inzag. En het juist die momenten dat ik het hardste ben gegroeid. Zowel persoonlijk- als zakelijke groei heb gerealiseerd.

Blijven kijken en het blijven nadoen 😱 en hopen dat je wordt gezien?

Of wil jij écht gezien en opgeMERKt worden alleen door die topklant die jouw waarde ziet?
32
Hem niet gezien, jij wel? Verschrikt kijk ik rond. Hij liep net nog achter me en nu zie ik hem n...
Download mijn Succesformule waardoor ook jij opMERKelijk Winstgevend kan gaan leven en ondernemen op jouw voorwaarden

Als je mijn brochure downloadt, ga je ook akkoord met het verwerken van jouw gegevens volgens mijn privacyverklaring.

Het vermogen om met innovatie om te gaan, is een kans om je te onderscheiden

Health & Business Strategy

  • Gerdi Hulsink
  • KVK: 84579757
  • BTW: NL003994020B56
  • Algemene voorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Volg mij op
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Pinterest
  • Youtube
  • Podcast
  • Mijn websites
  • Investeer Jij
  • Gezond Leven in Stijl

Maandelijks meer opMERKelijk Winstgevend Nieuws in je mailbox?

© 2022-2023 by Graphic Tales Design www.graphic-tales.com en Floris van Leeuwen

Uw Privacy

We gebruiken cookies om uw ervaring op onze site te verbeteren en spam te voorkomen. Klik op "accepteer en ga door" om alle cookies te accepteren of "opties" voor meer informatie over het gebruik van cookies en om uw cookie voorkeuren te wijzigen.

Accepteer en ga door

Opties